OK
Używamy cookies w celu uczynienia Państwa wizyty na naszej stronie internetowej bardziej wydajnej. Zakładamy, że wyrażacie na to zgodę.

Pytania i odpowiedzi

Proszę kliknąć na pytanie w zakładce „Pytania i odpowiedzi”, gdzie znajdują się najczęściej zadawane pytania dotyczące poszczególnych kategorii produktów.

Gwarancja zaczyna się od dnia zakupu (podstawą jest paragon).

To bardzo proste: aktywój swój pojazd poniżej naciskacjąc na przycisk "rejestracja gwarancji". Krótko po rejestracji otrzymasz numer gwarancyjny na twoją skrzynkę e-mail. Prosimy zapisz ten numer na paragonie dla ewentualnego zgłoszenia reklamacyjnego.

Nie, gwarancja obejmuje produkt - i nie jest związana tylko z pierwszym Klientem. Po aktywacji gwarancji, która musi nastąpić w ciągu pierwszych 4 tygodni od daty zakupu, kupujący otrzyma numer gwarancji na skrzynkę e-mail. Ten numer gwarancji - wraz z dowodem sprzedaży - może przejść na następnego użytkownika. W celu utrzymania gwarancji następny nabywca musi przerejestrować gwarancję na siebie.

Gwarancja odnosi się do napraw lub zastąpienia wadliwej ramy, widelca lub kierownicy. Gwarancja nie obejmuje kosztów robocizny oraz wymiany elementów mocujących.

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, wynikających z normalnego użytkowania, wad, niesprawności lub awarii, które nastąpiły w wyniku niewłaściwego użytkowania, braku dbałości, niewłaściwego montażu, niewłaściwej obsługi lubstosowania nieoryginlanych części lub części OEM.

* na ramy, widelce i kierownice


Debug lschen